Hürriyet'ten Skandal Başlık! Kullanılmayan İfadeleri Servis Ettiler - Kozmopolitik

 Hürriyet'ten Skandal Başlık! Kullanılmayan İfadeleri Servis Ettiler

Doğan Grubu'ndan Demirören Grubu'na satılan Hürriyet, CNN Türk ve Posta, HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin kullanmadığı ifadeleri kullanmış gibi servis ederek skandala imza attı.

Doğan Grubu'ndan Demirören Grubu'na satılan Hürriyet, CNN Türk ve Posta, HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin kullanmadığı ifadeleri kullanmış gibi servis etti, sosyal medyada tepki gördü.

Demirören Medya Grubu'na ait olan Hürriyet ve Posta gazetesinin internet siteleri ile cnnturk.com HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'nin sözlerini çarpıtınca tepki gördü.

Temelli, geçen günlerde katıldığı bir programda 31 Mart yerel seçimi için muhalefetin Ankara ve İstanbul adaylarına yönelik şu ifadeleri kullandı:

" Mansur Yavaş da bilecek ki seçilmişse HDP oylarıyla seçilmiştir. HDP'lileri yok sayarak, Kürtleri yok sayarak, Ankaralıları yok sayarak siyaset yapamaz. O da işte bizim gücümüzdür. Ekrem İmamoğlu seçilmişse bilecek ki o kentte yaşayan 3 milyon Kürt'ün oyuyla seçilmiştir.

Kürtlere rağmen siyaset yapamayacağını bilecektir. Yapmaya çabalarsa zaten siyaseten bir karşılığı olmayacaktır. O kentin belediye başkanı olmayacak, o olsa olsa o kentin kayyumu olur. Biz bu riski alıyoruz. Seçmenlerimize diyoruz ki biz bu riski alacağız ve Türkiye'yi değiştireceğiz."

Demirören Medya'ya ait siteler, Anadolu Ajansı'nın (AA) servis ettiği bu haberde, Temelli'ye ait olmayan ifadeleri manşete çekerek kullandı.

3 haber sitesi de Temelli'nin şu sözleri kullandığını iddia etti:

"İstanbul ve Ankara'yı İmamoğlu ve Yavaş değil HDP yönetecek."

Temelli'nin açıklamasında bu ifadelerin bulunmaması, üç sitenin de tepki görmesine sebep oldu.

Çarpıtılmış ifadeleri sosyal medya hesabı Twitter'da paylaşan Hürriyet'e binden fazla yorum geldi.